Rawicki Uniwersytet Trzeciego Wieku
RAWICKI UNIWERSYTET TRZECIEGO WIEKU
Rawicki Uniwersytet Trzeciego Wieku - kopiuj

Wiele wspaniałych i niezapomnianych wrażeń przeżyliśmy na 4-dniowej wycieczce do Wadowic, Krakowa, Słowacji i Zakopanego. Było nas tylko 31 osób- za to atrakcji ogromna ilość. Na trasie w Wadowicach zwiedziliśny " Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II" - obecnie muzeum wielkiego Polaka. Oczywiście skosztowaliśmy słynnych kremówek. Drugi dzień i ostatni to Kraków przpełniony zabytkami, jego historyczne piękno zwłaszcza podziemia rynku pod Sukiennicami. Duże zainteresowanie wywarł krakowski Kazimierz - dawna dzielnica żydowska. Słowacja to druga strona tatr - piękne widoki a naszym celem było miasto Levocza z późnogotycką Bazyliką Św. Jakuba i ołtarzem mistrza Pawła najwyższym na świecie (18,62m). W drodze powrotnej ze Słowacji zwiedziliśmy stolicę polskich gór Zakopane. Tam zatrzymaliśmy się przy Sanktuarium Fatimskim na Krzeptówkach. Zakopane pożegnaliśmy spacerem po Krupówkach. Noclegi mieliśmy w bardzo gościnnym pensjonacie "Cudzichówka" w Białym Dunajcu. Aura nas nie rozpieszczała,  jednak pogoda ducha dopisywała. Wycieczka pełna wrażeń - dziękujemy organizatorce Monice, prosimy o nowe propozycje.